M3000 Scania Scania messu à Zambia M3000

13 di giugnettu, 2016 hè statu un ghjornu di ricordu di noi quì à SHACMAN. Era nantu à stu ghjornu chì a prima france Flex M3000 specificamente Sartoria di u marcatu in logistica African prima intrutu in Zambia è datu à u so novi patroni. Sta marca la prima vota lu Scania Scania seria M3000 sò statu tutta a lu cuntinenti africanu. U so espurtazioni Cintamu umiditati u difettu di SHACMAN in u mercatu Scania africani.

Stu pruduttu M3000 hè u risultatu fine di più di trè mesi di a ricerca, mercato joué par SHACMAN squatra di ricerca noms de nuvembre. Stu pruduttu hè assai prupizia à u travagliu lucali, ci hè dinù liggera, più efficace è facilità a upirari. vehicule SHACMAN M3000 sò nton fatte è hè amatu da i clienti lucali a l 'Africa è ricevutu numerosi ordini chì u so' iniziu à lu mercatu africani.

Stu hè un eventu assai impurtante di u persunale di a SHACMAN Zambia ufficiu e lucale osteriaghji. Sales è persunale di serviziu falava à i veìculi una volta l 'arrivu vehicule statu fattu disponibile infurmazione portu. Quand'elli scupertu chì numerosi parti cume u deflector aria, vue arrière specchiu e luci arrière stati dissembled di bombe di u trasportu, si travaglia Bungaro assembramentu sti cumpunenti in ordine dà i clienti un prodottu competed 100%. Iddi dinù travagliatu pi fari sicuru chi tutti i 8 vehicule travagliò flawlessly oltri a furmazioni è insignatu a squatra di serviziu u clienti.

A cirimonia dénonce veìculu M3000 si tinia longu u brani di mùsica e Santana metafonesi. Quandu SHACMAN l'riprisentante messu nantu à l 'chiavi d' oru sìmmulu ricchezza più à i clienti, si palesa chì eranu assai cuntenti cu la struttura di veìculu, aspettu e oltri serviziu di SHACMAN. Iddi macari citatu duranti la cirimonia chì si hà da cumprà torna da SHACMAN.

I veìculi M3000 stati messu bè è prestu ch'elli seranu messi à u travagliu; affaccendata in a tutti i scorni di u cuntinenti. SHACMAN serà dinù occupato rende sicura à purtà i prudutti megghiu e servizi megliu à u populu africanu. Insemi noi vi tutti cuntribuisce à a custruzione è in logistica marcati di i rinfurzà l'Africa.

 


tempu Post: Aug-01-2016


cunnette

Vogliu Us A Lettara
Get Updates Email
Tes messages Online Chat!